Красивий і корисний подарунок: букет, який можна з’їсти

Гадаєте, розкішний букет із тисячі й однієї троянди – мрія усіх дівчат? Аж ніяк! Дехто щиро не розуміє, навіщо викидати шалені гроші на подарунок, котрий, потішивши кілька днів, полетить у смітник.

Аби довести, що компроміс між красивим і корисним можливий, а букети – це не завжди марнотратство, Ірина Ситнік із Володимира взялася за створення фантастичних флористичних композицій із фруктів, овочів та інших дрібничок, які можна
використати у побуті.

Букети, які можна їсти, – у тренді

За фахом, який здобувала у Львівській академії мистецтв, дівчина – дизайнер інтер’єру. Але свої творчі здібності застосовує у найрізноманітніших сферах. Кілька років тому найвибагливіші модниці не лише з Володимира, а й із різних куточків країни гордо носили віночки, створені руками Іринки Ситнік. А коли бум на ці прикраси трішки спав, дівчина привела у місто новий тренд.

– Тут ідеться не лише про ощадливість. Хоча, звичайно, приємніше витрачати гроші на те, що не тільки подарує позитивні емоції, а й безпосередню користь, – каже Іра. – Але ще більше мене приваблює те, що це абсолютно екологічна ідея: створюючи такий букет, я не спричиняюся до збільшення кількості сміття, адже кожен із його складників можна повністю використати.

Достеменно не відомо, хто першим придумав замінити бутони квітів гронами винограду чи в’язанками моркви. Одні кажуть, що ідея їстівних букетів прийшла зі США, інші – з інших країн. Ірина пригадує історію, як одна столична квітникарка, яка почала створювати фруктові композиції, замовила букет мама відомого співака – сину на день народження. Тому подарунок так сподобався, що він одразу ж поділився фото із ним в «Instagram». Серед кількох десятків тисяч його підписників, звісно, знайшлося чимало тих, хто захотів і собі подібні букети. Так мода на фруктові композиції поширилася і в Україні.

20 оригінальних ідей смачних букетів для чоловіків

їстівний букет

Які бувають їстівні букети

Створювати смачні букети Ірина вчилася самотужки. Пробувала, експериментувала, шукала найкращі варіанти поєднання складників.

– Одразу зрозуміла: робити стандартні фруктові букети мені не цікаво. Прагну, щоб кожен із моїх витворів відповідав індивідуальним смакам того, хто його отримає, пасував до ситуації. Хочеться навіть розробити цілу лінійку тематичних букетів до різних свят, щоб клієнти уже мали із чого вибирати, – ділиться планами дівчина.

Серед цікавинок з асортименту виробів Ірини Ситнік:

  • букет «Не хворій» із аскорбінкою, горіхами, чорною редькою, апельсинами, лимонами й гілочками хвої,
  • “Пивний” букет – із сушеною рибкою й кількома пляшечками хмільного напою,
  • у букет “Для лазні” додавала скраби й олійки для тіла, грейпфрут і, звісно, запашний банний віник,
  • “Новорічний” букет складала з мандаринів і кока-коли,
  • своїй бабусі подарувала цілий борщовий набір – теж, звісно, у вигляді букета.

Їстівні букети: з фруктів, овочів, цукерок і закусок. 30 найгарніших і найсмачніших фото

Іринині букети мають ефект скатертини-самобранки: у розібраному вигляді здатні нагодувати невеличке товариство. Адже на дні народження і ювілеї часто замовляють букети з алкоголем – коньяком, добрим вином, шампанським. Доповнюють їх смачними наїдками – сиров’яленою ковбасою, грибочками, шоколадом. А от восьмеберезневі композиції (до цього свята дівчина створила їх аж дев’ять) – більш ніжні, у пастельних тонах із вкрапленнями зеленого й червоного, з тюльпанами (бо яке ж свято без них?) і вишуканими частунками: гранатами, виноградом, яблуками і тістечками-макарунами.

– Компоненти обираю дуже прискіпливо, – розповідає майстриня. – Можу довго підшуковувати фрукт чи овоч ідеальної форми й забарвлення. Купую у супермаркетах і на базарі у перевірених продавців. У квітникарок беру зелені декоративні рослини, а тістечка замовляю у наших володимирських пекарів і дуже задоволена їхньою якістю. Загалом на створення одного букета йде
4-5 годин. Сюди входить і час на закупівлю продуктів. Складаю міцно, на совість, щоб композиція не розпалася дорогою до адресата. Вартість букета залежить від побажань клієнта, що має до нього входити. 75% її становить собівартість усіх куплених
компонентів.

Авторка – Віталіна МАКАРИК  

З архіву газети “Сім’я і дім” 

Поділитись у:

Читайте також:

Ми у Facebook