Вам потрібно зателефонувати партнерові по бізнесу чи просто людині, з якою негайно треба вирішити якісь справи, а ви губитеся в здогадах, який номер ліпше набрати – мобільний, службовий чи домашній? Етикет і на ці запитання має відповідь.
Негарно телефонувати людині, яка сама не давала свій телефон чи не чекає вашого дзвінка, довідавшись про це від іншої особи. Найперше телефонують на роботу. Якщо людини на місці немає, тоді вже – на мобільний. Спочатку абонента запитують, чи зручно йому розмовляти з вами в цей момент, а потім уже розмовляють про справи. І тільки в разі надзвичайної події людину турбують удома, якщо, звісно, це не “домовлений дзвінок”.
Не можна користуватися мобільним телефоном під час зльоту і посадки літака. У багатьох країнах заборонено розмовляти по телефону за кермом.
Неетично також користуватися мобільником під час ділових зустрічей. Якщо чекаєте важливого дзвінка, варто перевести телефон у режим вібровиклику. У разі термінової розмови треба перепросити, вийти і поговорити.
Не можна вмикати телефон у бібліотеках, читальнях, деяких державних та громадських установах.