Корисно Сім'я

8 лайфхаків для тих, хто постійно спізнюється

Якщо ви часто спізнюєтеся, нічого не встигаєте і мрієте, щоб у добі було більше годин, то прості лайфхаки від фахівців тайм-менеджементу допоможуть вам встигати все робити вчасно.

Непунктуальність може стати причиною багатьох неприємностей і турбот. Крім того, якщо ви спізнюєтеся, не встигаєте виконувати завдання вчасно, то це негативно позначається на вашій кар’єрі і емоційному стані, іноді навіть стає причиною сильних стресів і депресії. Як все встигати?

Раніше прокидайтеся

Як би банально це не звучало, але раннє пробудження дає вам більше часу на виконання важливих справ і вирішення питань. Крім того, в ранкові години мозок працює більш активно, а це означає, що ваша праця буде продуктивнішою в першій половині дня.

Не відкладайте все на останній момент

У вирішенні важливих питань і виконанні завдань не можна все відкладати на останній момент, а діяти потрібно поступово. Почніть заздалегідь вирішувати ділові питання або готуватися до важливої зустрічі, тоді у вас залишиться час на те, щоб виправити можливі недоліки, а ви будете спокійні і впевнені в собі.

Не відволікайтеся на дрібниці

Якщо ви проаналізуєте свої дії за день, то можете помітити, скільки часу йде у вас на перегортання стрічки в соцмережах, спілкування по телефону або прочитання новин і журналів. Ви здивуєтеся, скільки хвилин, а зазвичай годин дорогоцінного часу ви витрачаєте даремно. Позбавтеся від шкідливої звички обговорювати плітки з колегами або друзями, читати про особисте життя зірок і стрічку у соцмережі вашої знайомої. Все це заважає вашому розвитку.

Навчіться планувати свій день

Перестаньте діяти навмання: це дратує і вас, і оточуючих. Натомість навчіться складати план своїх справ на день і керуйтеся ним. Так ви станете більш організованими і зможете виконати більше повсякденних завдань.

Відмовтеся від другорядних завдань

Не намагайтеся зробити все самі і не ставте перед собою нездійсненні завдання. Краще розділіть ваш список справ на важливі і другорядні справи. А ще краще, розподіляйте свої справи за ступенем важливості і в першу чергу виконуйте найбільш значущі.

Не починайте нову справу, поки не закінчите попередню

Замість того, щоб намагатися осягнути неосяжне, краще дійте поетапно і починайте нове завдання лише після того, як вирішите попереднє. Тоді ви точно не випустите з уваги нічого важливого, не зірвете дедлайн, а також не підведете колег і партнерів.

Деякі справи доведіть до автоматизму

Привчіть себе до порядку: складати різні дрібниці, наприклад, ключі, в спеціально відведеному місці, папки з річним звітом та інші важливі документи – у певний ящик робочого столу і так далі. Все це не тільки допоможе вам не витрачати дорогоцінний час на пошук потрібних предметів, але і зробить роботу мозку продуктивнішою в кілька разів.

Виділіть хвилини для відпочинку

Щоб не «заробити» нервове виснаження і неврози, обов’язково виділяйте час для відпочинку. Так, кожні півтори години роботи повинен бути відпочинок протягом хоча б п’яти хвилин, не плануйте на вихідні дні вирішення робочих питань і намагайтеся не обмірковувати важливі завдання під час відпочинку.

Джерело