Незвичайний шкільний експеримент: донці у школі видали… немовля

Дівчинці у школі дали незвичайне домашнє завдання: кілька днів турбуватися про немовля. І видали "дитину"... Найбільше шокувала реакція людей.

У канадській старшій школі знання, як правило, дають ті, які мають прямий зв’язок з реальністю. Тобто, підлітки, навчаючись, опановують не лише теорію, а і практичні навички, які будуть помічні і зараз, і у дорослому житті трохи згодом.

Так от, донька мого знайомого отримала в школі завдання. Увага! Їй видали немовля-ляльку в люльці-автокріслі. Всередині ляльки є спеціальний чіп, який регулює її «поведінку». І це означає, що алгоритм ляльки дуже схожий на алгоритм справжньої дитини. Тобто, лялька може «прокинутись» в будь-який момент. Вона може «заплакати». Їй потрібно буде «замінити підгузок». Вночі «нагодувати». Так, вночі вона теж «прокидається», «плаче».
Ляльку треба розважати, заколисувати і так далі. Треба робити все, щоб лялька «заспокоїлась» і «почувалася щасливою».

Піклування і зусилля учениці відстежується теж. І передаються вчителю за допомогою електронного пристрою.

Випереджаючи ваші питання, зауважу: такі ляльки отримують не лише дівчата, а й хлопці. Тут повний паритет і однаковий підхід.

Що це дає учням? Як мінімум, розуміння й усвідомлення, як піклуватися і виховувати новонароджену дитину; наскільки це ресурсно і відповідально; як розпоряджатися своїм часом, якщо у вас є діти. І багато інших важливих речей, які бажано знати завчасно.

Але я тут хочу не про це розповісти. Мій знайомий разом зі своєю донькою, поїхали в торгівельний центр. Звісно, що його донька-підліток взяла з собою ляльку в автокріслі. Тому що залишити «дитину» не було з ким. Власне, на фото ви бачите і дівчинку, і її ляльку.

Моя донька багато дізналась в ці дні про виховання новонароджених, але ще більше дізналась про людей, які нас оточують, – каже знайомий.

Коли тато з донькою і з автокрісельцем зупинилися в кафе, щоб випити чаю, вони побачили, що люди досить неприязно їх сприймають.

– Люди вирішили, що дитина справжня, бо ж дуже схожа. Одна жінка прямо сказала: яка ганьба! Інша стояла в черзі разом зі своєю подругою і голосно, не криючись, повідомила всім, що я просто дупа, тому що змушую свою старшу доньку носити важке автокрісло з молодшою дитиною. Ще одна сказала чоловікові поруч, що я придурок, тому що дозволив своїй доньці так рано народити маленьку дитину.

Тато з донькою пішли звідти. Дівчинка не могла повірити, що люди можуть бути такими грубими і можуть так ображати інших, навіть не намагаючись розібратися! Тато їй сказав:

– Та не бери так близько до серця! Дитина ж несправжня!

А донька йому відповіла:

– Так, дитина не справжня, а от всі ці люди, які мене ображали, вони ж справжні!

– Знаєш, – резюмував знайомий, – коли донька сказала що принесе додому ляльку на 2 ночі і вона не даватиме нам спати, я думав, що це буде складно. Ми ж відвикли від малих дітей. Але виявилось, що найголовніший урок був не про ляльку. А про суспільство і людей в ньому.

А я собі подумала: а як би у нас поставились оточуючі і як би реагували на подібний експеримент? І мені чомусь здається, що могли б реагувати краще. Чи я не права?

Автор – Zoya Kazanzhy

Поділитись у:

Читайте також:

Ми у Facebook