Чому думати не вигідно, або 5 кроків до отупіння населення

Освічена людина – найгірший покупець і пряма загроза економіці. Тому нас намагаються відучити думати. А ви це помітили?

Здавалося б, від рівня інтелекту громадян залежить багато чого – економічний розвиток країни, науково-технічний, промисловий і культурний прогрес. Але все не так просто. Виявляється, економіка тримається, навпаки, на людській дурості.

Людська дурість – запорука міцної економіки. Недалекою людиною легко керувати: така не буде висловлювати своє невдоволення, якщо щось її не влаштовує. Таку легше обвести навколо пальця помилковими обіцянками, напхати «авторитетною» думкою липових інформаторів.

А от освічена людина – найгірший покупець і пряма загроза економіці. Свідомому громадянину не потрібні круті тачки або дорогі смартфони для підтримки відчуття власної важливості, його мислення надто самодостатнє, щоб прагнути потрапити в якісь тренди.

Такий займеться саморозвитком замість походу в нічний клуб, купить овочі і фрукти замість незліченної кількості чіпсів і коли, буде вкладати у своє здоров’я, а не у попу, груди і вії.

Виходить, чим вища за рівнем людина, тим менше вона залежить від моди, суспільних стереотипів і споживчого мислення. Вона не приносить економіці вигоди, на такій важче заробити.

Який висновок? Щоб отримати покірне стадо, потрібно відучити людей від звички думати і творити. І найпростіше це зробити наступним способом.

 

5 кроків до отупіння населення

1. Насадження стереотипів і шаблонного мислення

Ні за яких обставин не можна дозволити людині думати своєю головою, це шкідливо! Краще постійно прокручувати в мас-медіа «авторитетні» і «ті, які не піддаються критиці» думки політиків, телеведучих, видатних артистів і музикантів, з якими проста людина повинна себе ототожнювати. Вона – ніхто, її думка нікому не цікава. За неї вже все вирішили імениті професори і дипломовані вчені.

2. Створення великої індустрії розваг

Щоб у народу не було часу для саморозвитку, потрібно надати йому величезний спектр розваг під час відпочинку: клуби, кіно, кафе, торгово-паркові комплекси, інтернет-майданчики і, звичайно, алкоголь. У людини не повинно залишатися часу на себе, потрібно зробити її максимально зайнятою!

Сотні розважальних телешоу, серіалів, комп’ютерних ігор допоможуть розслабитися після напруженого робочого дня. З усіх екранів будуть литися епатаж, еротика, тупий гумор і неадекватність. Це дозволить дезорієнтувати увагу людини, притупи її почуття самозбереження, зробить маріонеткою в руках великих корпорацій.

3. Жалюгідний гумор, гра на сексуальних інстинктах

Як зняти денне напруження? Завалити робочий стіл смішними картинками, мемами, відео з котиками та еротикою. Нехай «пішак» отримує хороші емоції, підсідає на вульгарний гумор, розуміння якого не вимагає розумових зусиль. І непомітно деградує, обростаючи ледачим жирком.

4. Підживлення почуття значущості, унікальності кожного

Немає кращого споживача, ніж людина, яка прагне самоствердитися, виділити свою несхожість на тлі більшості. Такими людьми керує прагнення підживити своє відчуття власної важливості – стати власником статусного авто, найексклюзивнішого одягу, наймоднішого гаджета та іншого барахла.

Людина, унікальна і значима, бере від життя найкраще і пускає пил в очі суспільству. Покупки допомагають скинути стрес, стають сенсом життя і мірилом досягнень. Принаймні, думати про це приємно.

5. Пропаганда чорно-білого мислення

Є тільки біле і чорне, хороше і погане, правда і брехня – іншого не дано, ніяких півтонів і відтінків. Така категоричність породжує нетерпимість до інакомислення, небажання розширювати рамки свого мислення, вузькість сприйняття, відсутність варіативності у важливих питаннях. Більше немає необхідності оцінювати подію з різних сторін, все заздалегідь вирішено кимось згори!

До чого призводить культивування дурнів?

За допомогою мас-медіа заохочується розвиток  у людейтаких якостей, які допомагають виростити ідеальних споживачів. Людей провокують керуватися низинними бажаннями, маніпулюють їхніми інстинктами, грають на емоціях.

Заохочується егоцентризм, прагнення відповідати нав’язаним ідеалам краси і привабливості, впроваджується підсвідома агресивність, жадібність, самозакоханість і впевненість у власній винятковості.

Ідеальний споживач повинен керуватися особистим егоїзмом, рівнятися на стереотипи і світові тренди замість того, щоб слухати себе і спиратися на свої реальні потреби.

Купуй більше, думай менше, відповідай нашим очікуванням про тебе! Ідеальна маса йде на повідку у красивих картинок, бере за основу «хочу», а не повинен, перестає піклуватися про природу і благо ближнього. Вона занадто засліплена своїм «я», їй ніколи думати про майбутнє.

За матеріалами

Поділитись у:

Читайте також:

Ми у Facebook