Увімкніть пристрій на найнижчу потужність і поріжте ним тонке гілля, тоді переходьте до грубішого, збільшуючи оберти. За 3-5 днів бензопила обкатається та різатиме як годиться. Деякі пили обкатують на підприємстві. Однак такі на високих обертах двигуна без великого навантаження можуть зіпсуватися.
Тривалість служби двигуна також залежить від якості пального. Змішане з мастилом пальне для пилки варто зберігати не більше двох тижнів.
Якісна горюча суміш має бути в такій пропорції: на 1 літр бензину 20 г двотактного мастила. Пилка не різатиме як слід, якщо не подбати про її ланцюг.
Під час роботи він нагрівається і стає довшим, починає провисати. Підтягуйте його викруткою. Після закінчення роботи його треба послабити, щоб коли вистигне – не натягнувся надто міцно та не пошкодив пилку.
Ланцюг служитиме довше, якщо його регулярно змащувати спеціальним мастилом. Використовувати старе відпрацьоване мастило шкідливо, бо ланцюг від нього ржавіє.
Мастило заливайте на ланцюги щоразу, коли заправляєте пальним пилку. Пального для роботи двигуна має бути з витратою 1 до 1. Тобто порізали – закінчилося пальне, долили знову. Якщо пальне не згорає в достатній кількості, може бути, що система подачі до двигуна несправна. Пиляльний ланцюг без мастила працювати не повинен.
Після роботи пилку краще не глушити, а залишити на кілька хвилин попрацювати на холостому ходу, поки не вистигне. Якщо вона лежала більше двох тижнів, із неї зливають горючу суміш, заводять двигун, щоб вийшли залишки пального з карбюратора.