Дослухайтеся до свого біоритму. За справи, які потребують підвищеної концентрації уваги, треба братися тоді, коли ви найбільш працездатні й активні.
Плануйте! Це допоможе впорядкувати всі завдання й обов’язки. Складіть план на день, тиждень чи місяць. Тільки виконавши одне завдання й викресливши його з переліку, варто переходити до наступного. Зазначайте час, за який хотіли б виконати ту чи ту роботу.
Визначте власні цілі. У кого їх немає, той нічого не досягне. Поставте мету перед тим, як братися за виконання завдання, а також час, за який маєте намір покласти її на лопатки.
Визначте найскладніші завдання. Щоб раціонально використовувати свою здатність концентруватися, у плані на робочий день відразу ж визначайте пріоритети й завдання найвищої складності. Виконуйте їх першими.
Беріться тільки за одну справу. Якщо прагнете бути уважнішими, ходіть довкола лише однієї справи, інакше мізки закиплять.
Мотивуйте себе. Щоб взятися за рутинну роботу, потрібний стимул. Намагайтеся знайти користь та вигоду для себе в будь-якій справі.
Тренуйте пам’ять – і вам не доведеться докладати час та зусилля на пошук інформації.
Уникайте перевтоми. Що більше справ на нас звалюється, то більше шансів потрапити в полон стресу.
Зробіть власне робоче місце зручним і практичним. Якщо воно відповідає потребам нашого організму, ми продуктивніше працюємо й менше втомлюємося.
Пильнуйте ладу на робочому місці. Наприклад, коли на нашому столі лежатимуть лише ті папери, які наразі вкрай потрібні, не доведеться гаяти час і витрачати енергію на пошук необхідного.
Не забувайте робити паузи. Хто працює без перерв, той працює неефективно. Дозвольте своєму мозку відпочивати по 5–15 хвилин. Не забувайте під час цих пауз відчиняти вікна й провітрювати приміщення, в якому працюєте.