Страхових компаній в Україні чимало. Кожна з них пропонує різні умови, добровільні й обов’язкові поліси, з франшизами та без них, з додатковими опціями, знижками тощо. Серед цього різноманіття легко загубитися, хоча вам всього-то треба оформити автоцивілку онлайн і отримати електронний поліс. Як вибрати страхову компанію, розповідаємо далі.
Перегляньте рейтинг від МТСБУ
До 2023 року рейтинг мав назву «Світлофор МТСБУ». Проте рік тому підхід до оцінки страховиків дещо змінили. Ви можете проаналізувати архівні дані й визначити, чи має компанія останнім часом гарні показники:
- якість врегулювання збитків;
- рівень скарг;
- тем росту портфеля;
- частка премій у загальному портфелі;
- частка договорів за зниженими тарифами.
Наразі на офіційному сайті МТСБУ компанії стоять у рейтингу без розподілу по місцях. Оцінюють їх від 1 до 4, де 1 — це незначний ступінь ризику, а 4 — неприйнятно високий ступінь ризику.
Подивіться відгуки інших користувачів
І хоча при формуванні попереднього рейтингу враховують кількість скарг, краще самостійно переконатися в настроях клієнтів. Щоб зрозуміти, наскільки позитивним чи негативним був досвід інших користувачів, достатньо пошукати в інтернеті відгуки. Для цього навіть існують окремі сервіси, що збирають коментарі клієнтів щодо компаній.
Звертайте увагу на строки виплат, додаткові можливості, рівень комунікації. Саме ці чинники сформують ваше уявлення про страховика.
Порівняйте перелік послуг і вартість поліса
При тарифікації поліса ОСЦПВ зазвичай враховують стаж водія, місце реєстрації, об’єм двигуна, використання в службах таксі тощо. Проте страхові компанії можуть пропонувати вам бонуси й знижки.
Уточнити ці деталі можна при безпосередній консультації з представниками компанії. Наприклад, якщо ви вибираєте компанію ARX, то зв’язатися з нею можна за допомогою онлайн-консультанта, соціальних мереж або цілодобового контакт-центру.
Отже, перед тим, як вибрати страхову компанію, проаналізуйте її діяльність. Порівняйте пропозиції щодо поліса, який вас цікавить, та враховуйте досвід інших клієнтів.