Психологи радять не перейматися виробничими проблемами і… полюбити свою роботу. Ось правила, що стануть вам у пригоді.
1. Жодних скарг та обурень позаочі! Будь-який керівник не любить, коли підлеглі негативно відгукуються про свою роботу. Якщо вже щось дуже допекло – сміливо ідіть на «килим» і відкрито все обговоріть.
2. Визначтеся, що у вас виходить краще, а що ніяк не вдається. Знайдіть аргументи, щоб шеф доручив вам той обсяг роботи, який ви виконуєте без проблем.
3. Спілкуйтеся в колективі, уникаючи конфліктів. У кожного на роботі є недоброзичливці. Але ж і ви, і вони тут не пожиттєво?
4. Життя – це чорно-біла смуга. Роботи це стосується теж. Нереально постійно бути всюди першим та успішним. Перечекайте невдалий період спокійно, і свято настане й на вашій вулиці!
5. Маленький секрет: найнеприємнішу роботу найкраще завершити до обіду. Навіть якщо у вас у перспективі не дуже веселий робочий день, заплануйте собі увечері товариську вечірку. Не соромтеся похвалити себе самі, якщо цього не робить начальство!
6. Пам’ятайте: на смертному ложі ніхто не каже, що хотів би більше часу проводити в робочому цеху чи кабінеті. Приділяйте більше часу коханим, дітям, друзям, хобі. Встановіть неписане правило: за межами робочого місця – ні слова про роботу!