Відома у 86 країнах світу піца Domino’s Pizza має унікальну історію великого труда, геніальних бізнес-ідей та фантастичного успіху. Скуштуйте смаколики та познайомте своїх близьких із історією талановитого містера Монагана.
Як студенти піцерію купували
У далекому 1960 році в маленькому університетському містечку банк продавав майно банкрута. Піцерія коштувала всього 75 доларів. Купили її два брати Монагани. Колишній власник-невдаха в якості бонусу надав студентам 15-ти хвилинний урок з приготування звичайної піци. Впертий хлопець наполегливо працював, а його брат вийшов з бізнесу через півроку. В якості відступного він отримав право користуватися фамільним Фольксвагеном.
Авто на півмільярда
Про цей Фольксваген написали в 1998 році після продажу Томом Монаганом 73% акцій всесвітньої корпорації Domino’s за 1 мільярд доларів. Автомобіль став класичним прикладом гіркої бізнес-помилки та зараз зберігається у штаб-квартирі корпорації. До цього у містера Монагана було 38 років важкої праці, банкрутства, судових процесів, грандіозної пожежі та зради найближчих бізнес-партнерів.
Правило 30 хвилин
Бізнес-гуру Томас Монаган є автором багатьох креативних ідей та навіть запатентував власний томатний соус. Мільйони клієнтів з’явились завдяки простому слогану: «доставляємо піцу за 30 хвилин, або ви отримуєте її безкоштовно». Сьогодні божевільний міський трафік не дозволяє ризикувати життям кур’єрів, тому у разі запізнення клієнти отримують сорі-картки.
Втілення мрій
Містер Монаган зумів виконати свою потаємну дитячу мрію. Колись він мріяв грати у бейсбольній команді Detroit Tigers. У 1983 році він купив цю команду та став «Піца-тигром». Багато коштів власник Домінос витратив на благодійні проекти. Вже у 21 сторіччі він заснував у Флориді унікальне місто «Аве-Марія», в якому зараз мешкає та навчається у університеті понад 25000 студентів, викладачів та мешканців.
Інновації від піци
Доставка Domino’s здійснювалась брендованими автомобілями, мопедами, мотоциклами та навіть кіньми. Сьогодні піцу до табору альпіністів у Андах або ферми у Германії доставляють дрони. Американці тестують доставку піци автомобілями-безпілотниками.
Австралійці спостерігають за виготовленням свого замовлення у Domino’s Pizza за допомогою незвичної веб-камери: штучний інтелект сканує процес та повідомляє про помилки майстрів. Ну що, спробуємо шматочок бізнес-дива?