Ніколи не кажіть чоловікові «А ти не міг би…» – так він сприйме питання як теоретичне. Наприклад, не варто ставити питання «А ти не міг би зателефонувати сусідам?», Оскільки відповідь «так» означатиме: «Так, теоретично я міг би це зробити». Тому краще перефразувати подібну завуальовану прохання на «Подзвони, будь ласка, сусідам».
Якщо ви хочете, щоб хтось почувався ніяково або незатишно, під час розмови періодично поглядайте у центр його чола.
Якщо ваш співрозмовник ухиляється від питання або чогось не договорює, просто зробіть паузу в розмові, продовжуючи при цьому дивитися людині в очі. Їй стане ніяково за зупинку в розмові, і вона продовжить говорити. Можливо, при цьому вона більш детально розкриє те, що потрібно, або скаже правду (якщо бреше), вважаючи, що ваше мовчання і пильний погляд – ознака того, що ви про все здогадалися.
Якщо ви хочете налагодити з кимось стосунки (наприклад, в офісі), просто зверніться до цієї людини з проханням що-небудь розповісти / пояснити, навіть якщо ви знаєте відповідь. Це змінить її ставлення до вас у кращу сторону.
Ставлячи питання, потрібно непомітно кивнути. Швидше за все, так ви отримаєте ствердну відповідь. Будьте обережні: таким прийомом найчастіше користуються працівники громадського харчування, щоб клієнти замовили більше або вибрали більш дорогі страви.
Якщо людина дуже зосереджена на будь-якій роботі (наприклад, на серйозній розмові по телефону), ви можете протягнути руку, і вона віддасть вам те, що в цей момент тримає в руках. Можливо, потім вона навіть не згадає про це. Прийом працює і у зворотний бік: можна щось їй вручити, і вона цього не помітить.
Досить просто невимушено сказати співрозмовнику, що щось йому явно не під силу, і він докладе всіх зусиль, щоб довести зворотне.
Якщо під час розмови з людиною періодично непомітно кивати головою, співрозмовник стане більш сприйнятливим до ваших слів, навіть не усвідомлюючи, чому це сталося.
Якщо в цілому вас влаштовує пропозиція іншої людини, але ви бажаєте отримати щось більше, просто прийміть трохи розчарований вигляд. Наприклад, це може спрацювати з високою ціною або низькою зарплатою.
У момент, коли дзвонить будильник, потрібно на секунду різко піднятися, стиснути кулаки і крикнути «Так!» – як ніби ви футболіст, який тільки що забив гол. Це дивно, але ви одразу ж наповнитесь бадьорістю і легко встанете з ліжка.
Якщо ви постійно переживаєте, чи закрили ви двері і чи вимкнена праска, просто при виконанні цих дій промовляти вголос якусь абсурдну фразу (кожен день різну). Наприклад, ви вимовляєте «зелений кролик» – і виключаєте праску, «деспотичний краб» – і закриваєте двері. В черговий раз задумавшись про закриті / незакриті двері, ви згадайте, що вимовляли цю дивну фразу, і заспокоїтеся.
Якщо людина всіма силами намагається втягнути вас у грандіозну суперечку або скандал, просто скажіть їй що-небудь приємне. Це її дико розлютить.
Якщо ви працюєте в команді і у вас є особливо лінивий учасник, не давайте йому завдання з формулюванням «зроби це». Замініть на «почни з цього»: так чисто психологічно здається, що роботи менше, оскільки потрібно починати з чогось маленького. А потім, коли він це зробить, використовуйте фразу «добре, продовжуй»: ймовірно, в цьому випадку він успішно виконає завдання, адже йому буде здаватися, що роботи залишилося небагато.
При публічних виступах завжди беріть з собою пляшку води. Якщо ви відчуєте, що забули текст, просто зробіть пару ковтків, і ніхто не помітить, що насправді пауза виникла через забутий текст.
Якщо на вас витріщається людина, почніть дивитися на її взуття. Не здавайтесь. Повірте, це зведе її з розуму.
Якщо ви дуже хвилюєтеся щоразу, коли бачите когось зі своїх знайомих, в кінці кінців ця людина теж почне несвідомо хвилюватися при зустрічі з вами.
Якщо у вас є претензії до людини, але ви не хочете її безпосередньо в чомусь звинувачувати, перейдіть на непряму мову. Наприклад, фразу «ти не закрив вікно» можна замінити формулюванням «вікно залишилося відкритим».
Якщо ви погано спали, твердо скажіть своєму мозку: «Я добре спав». Звучить дивно, але, якщо ви насправді впевнені в своїх словах, це спрацює на всі 100%.
Люди найкраще пам’ятають те, що сталося на початку і в кінці дня. Все те, що відбувається між цими точками, сприймається розмито. Тому призначайте співбесіди або дуже рано, або дуже пізно, щоб точно запам’ятатися роботодавцю і не загубитися в низці інших кандидатів.