До супермаркету не ходіть голодними

Згідно статистики кожен відвідувач виносить із собою з супермаркета три-п’ять непотрібних речей, куплених просто через гарну упаковку або про всяк випадок.

Низька зарплата, зростання цін на житло, безробіття – ми справляємося з ними, як можемо. Одна з можливостей заощадити час і гроші – відвідування розпродажів та придбання товарів зі знижкою. Проте фахівці попереджають: часто-густо спроби заощадити обертаються підвищеними, а головне – необґрунтованими витратами.

Відповідно до статистики кожен відвідувач виносить із собою з супермаркета три-п’ять непотрібних речей, куплених просто через гарну упаковку або про всяк випадок. Є прості правила, які допомагають уберегти вміст гаманця від непотрібних покупок. Правило перше: ходіть до магазину зі списком потрібних товарів і намагайтеся не купувати зайвого! Друге: біля входу до залу беріть не візок, а кошик. Це дозволить вам не набирати надто багато речей. І ще одна важлива обставина: не ходіть до магазину натщесерце! Ситі люди зазвичай ставляться до покупок більш критично й виважено і купують лише те, що їм справді потрібно.

Найнеприємніше – придбати браковані товари. Нерідко ціну знижують через якийсь невеличкий дефект (заїдає блискавка, малопомітна пляма, нерівний шов тощо). Зазвичай він не надто впадає в око, а продавці найчастіше не показують покупцям такі деталі. Отже, варто бути уважнішими. Помітивши ґандж, зажадайте, щоб його наявність було зафіксовано в гарантійному талоні. Крім того, ви сміливо можете вимагати у продавців ще й додаткову знижку. Часто, виявивши значний дефект, відвідувачі розпродажів навіть не звертаються до магазину. Мовляв, товар, куплений за зниженою ціною, не можна обміняти. Це зовсім не так. Варто знати, що ви можете обміняти або повернути річ, навіть куплену за пільговою ціною, якщо зберегли чек.

Ідучи в супермаркет на закупи, дивіться лише на той товар, який запланували придбати. Якщо маєте спокусу класти у візочок чимало привабливих речей, не беріть з собою багато грошей. Перед касою ще раз перегляньте, що ви купили, і якщо зауважите непотрібну річ, не соромтеся покласти її на місце. Якщо ж усвідомите, що вас обдурили під час акції, не переймайтеся і не псуйте собі нерви. Нехай ця прикра історія стане для вас наукою.

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дня придбання товару, що не підійшов покупцю за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром чи з інших причин, і не може бути використаний, обмінюється на аналогічний. Якщо заміни немає, річ зобов’язані прийняти, а гроші повернути протягом семи днів. Єдине обмеження поширюється на те, що входить у «Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну». Якщо ж куплений на розпродажу товар виявився бракованим, а продавець про це не попередив і не вказав справжньої причини уцінки на товарному чеку, право на повернення чи обмін діє весь гарантійний термін. А за його відсутності – два роки.

Поділитись у:

Читайте також:

Ми у Facebook