Перед тим, як щось придбати, особливо косметику чи парфумерію, всі ми шукаємо підтвердження — чи товар якісний, чи магазин надійний, чи варто витрачати гроші саме тут. І в цьому пошуку перше, що зазвичай знаходять — відгуки інших людей. Важливим є все: коментарі про якість, сервіс, рівень довіри до бренду. А в нинішніх реаліях для багатьох має значення ще й власник бренду — чи він, бува, не росіянин.
https://www.brocard.ua/ua/news/post/brocard-u-kyjivskomu-tc-olimpijskyj-povertajetsia
Чому відгуки мають значення?
У наш час довіра до компанії формується не тільки рекламою, а й реальним досвідом інших споживачів. Саме відгуки допомагають розгледіти сильні та слабкі сторони бренду очима покупця. І часто саме вони відіграють вирішальну роль в ухваленні рішення щодо покупки.
Людям, які цікавляться якісною косметикою та люксовою парфумерією, мабуть, не раз доводилося бачити про українського ритейлера Брокард відгуки на різних сайтах. Їх сотні. І це добрий знак. Активність споживачів у публічному обговоренні вказує на високий рівень залученості клієнтів. Тобто люди залюбки діляться враженням про бренд, обговорюють його, ставлять питання компанії й отримують від неї зворотний зв’язок.
До речі, якщо представники компанії регулярно реагують на відгуки клієнтів, це також важливий сигнал. Він вказує на прозорість та відкритість. Бренди, яким є що приховувати, не заохочують своїх клієнтів до зворотного зв’язку. Натомість щирі продавці, такі як Брокард, швидко відповідають на запитання, консультують, а якщо й трапляються якісь зауваження від клієнтів, то розглядають їх як орієнтир до подальшого вдосконалення.
І насамкінець, відгуки — це голос спільноти. Якщо велика кількість людей розповідає про ідентичний досвід (якість товару, сервіс тощо), це формує колективну довіру до бренду, яку точно не підробиш.
Що пишуть клієнти про Брокард?
Читаючи про Брокард відгуки, легко зауважити, що рівень суспільної довіри в цього бренду доволі високий. А якщо взяти до уваги, що в цього ритейлера величезна клієнтська база (понад 2 млн покупців), то це тисячі вражень, думок і досвідів, якими люди щодня діляться на різних майданчиках.
https://www.vidhuk.ua/brocard.html
І хоч відгуків чимало, та думки в багатьох із них схожі. Зокрема, клієнти Brocard дуже часто пишуть про:
- хорошу якість продукції;
- впевненість в оригінальності товарів, зокрема й люксової косметики та нішевої парфумерії;
- професійність консультантів, які допомагають вдало вибрати аромат чи косметичний засіб;
- швидке доставлення замовлень, які завжди приходять у гарному пакуванні;
- вигідні ціни, зокрема програму лояльності та знижки, завдяки яким вдається заощаджувати;
- велику мережу офлайн-магазинів, де можна протестувати косметику чи парфуми (практично кожне велике місто має свій Брокард — Київ, Харків, Полтава, Дніпро, Львів, загалом у 22 містах).
А ще останнім часом клієнти все частіше позитивно висловлюються про соціальну репутацію Brocard. Свого часу важливим фактором для формування колективної довіри до бренду стало те, що компанія не має жодного відношення до Росії й належить французькому холдингу Philippe Benacin Holding, а її кінцевим бенефіціаром є громадянин Франції.
Як сформувати власну думку про бренд?
Плануєте купувати косметику, парфумерію чи інші товари в маловідомому магазині, про який взагалі нічого не знаєте? Тоді варто почитати відгуки про нього на якомога більшій кількості сайтів, особливо уважно звертаючи увагу на деталі — якість пакування, час відправлення, обслуговування, консультація.
Інша справа, якщо обираєте Брокард — найбільший в Україні ритейлер косметики та парфумерії з високим рівнем суспільної довіри. Можете сміливо купувати на офіційному сайті чи в магазинах мережі, а чужий досвід із відгуків розглянути як джерело корисної додаткової інформації.