Сьогодні неможливо уявити розвиток бізнесу без його присутності у соціальних мережах. Соцмережі необхідні бізнесу з багатьох причин:
- це зробить компанію більш відомою;
- є можливість підтримувати стосунки з аудиторією у двосторонньому порядку;
- там можна проводити рекламні кампанії та акції;
- збільшення потоку клієнтів, залучення нових користувачів;
- можливість ділитися посиланнями на корисну та актуальну інформацію;
- генерування нових лідів та підвищення продажів.
Ефективні маркетингові методи
Одним з найбільш ефективних способів нарощування клієнтської бази та залучення аудиторії на сьогодні є Вайбер-розсилка (раніше всі компанії здебільшого використовували email-розсилку, але цей спосіб сьогодні вже не такий універсальний і підходить не всім нішам). Багато інтернет-провайдерів навіть пропонують своїм клієнтам зручні інструменти. Наприклад, на сайті інтернет-провайдера DataGroup можна замовити послугу розсилання миттєвих повідомлень від DataGroup.
Чим це корисно для бізнесу?
- Підвищення впізнаваності бренду — при цьому компанія може персоналізувати пропозиції, націлюючи клієнтів за безліччю параметрів.
- Стимулювання продажів — користувачі дізнаються про знижки, акції та нові актуальні пропозиції.
- Підтримка зв’язку з клієнтами — періодичне вайбер-розсилання допомагає компаніям «нагадувати» про себе час від часу, щоб клієнт звикав до бренду, і надалі робив вибір на його користь.
Чи обов’язково бути присутнім у всіх популярних соціальних мережах?
Якщо ваша цільова аудиторія є скрізь, то присутність бізнесу у всіх соцмережах потрібна. Адже будь-яка соціальна мережа — це потенційне джерело трафіку на сайт та інструмент для залучення нових клієнтів. Наприклад, одні користувачі можуть бути зареєстрованими в Інстаграмі, але їх не буде у Facebook. Тому для повного охоплення аудиторії краще завести сторінки скрізь і намагатися їх вести.
При цьому керівники бізнесів мають можливість проводити аналітику і розуміти, які канали скільки клієнтів принесли. Якщо одна із соцмереж не дає клієнтів, незважаючи на присутність у ній компанії та вкладені зусилля, можливо, там просто немає вашої ЦА. У такому разі немає сенсу намагатися вкладати більше ресурсів у сторінку в цій соціальній мережі, і варто просто відмовитися від неї, як від джерела залучення трафіку та клієнтів.
Але оскільки соціальні мережі виконують для бізнесу й інші функції, не стане на заваді присутність навіть у тих соцмережах, які, на перший погляд, не приносять покупців.
Виходячи з цього, можна стверджувати, що для більш ефективного просування та нарощування оборотів, будь-якому бізнесу бажано використовувати всі доступні інструменти реклами та розсилок, та бути присутніми в усіх популярних соціальних мережах.