Стартувала ініціатива допомоги українським медіа. Команда PRNEWS.IO виступила з ініціативою на підтримку українських ЗМІ.
Платформа пропонує бізнесу купувати публікації в українських медіа за допомогою каталогу. Щоб підтримати роботу редакцій під час війни, сервіс відмовився від комісії для власників українських сайтів.
Попри обстріли, ЗМІ України продовжують роботу на інформаційному фронті, публікують об’єктивні новини, фото-, аудіо- та відеодокази агресії Росії проти українського народу. Вони регулярно піддаються атакам хакерів, вносяться до списків ворогів та обмежуються в онлайн-доступі.
Дохід більшості незалежних ЗМІ до війни безпосередньо залежав від реклами. За даними PRNEWS.IO, з 24 лютого її обсяг скоротився на 90-100%. Редакції звертаються до представників медіа та бізнесів інших країн із проханням підтримати роботу журналістів. Однак, можливість прийняти гроші з-за кордону мають далеко не всі.
«Важливість роботи наших журналістів та редакцій, а також їх сміливість важко переоцінити. Залишаючись на території України, працюючи під обстрілами та з бомбосховищ, вони ризикують життям, готуючи та публікуючи об’єктивні новини про те, що відбувається у нашій країні. Тому наша команда пропонує вітчизняним та закордонним компаніям купувати рекламні публікації в українських медіа. Купуючи рекламу, ви допоможете голосу українських журналістів зміцніти та розповідати всьому світу про події в Україні», — закликає Олександр Сторожук, член правління PRNEWS.IO.
Перевагою платформи є унікальна фінансова логістика. Завдяки їй сервіс має можливість приймати платежі з будь-якої точки світу та оперативно виплачувати їх ЗМІ.
Аби приєднатися до ініціативи PRNEWS.IO щодо підтримки українських медіа, які залишилися без джерел фінансування, достатньо:
- вибрати у каталозі видання, яке ви хочете підтримати;
- натиснути кнопку «До сплати» праворуч і зробити оплату;
- у формі замовлення написати слова підтримки та надіслати замовлення.
Кошти будуть нараховані та доступні до виплати негайно.
Взагалі до PRNEWS.IO підключено понад п’ять тисяч новинних сайтів, що належать українським видавцям. Зокрема там можна підтримати й видання холдингу «CID Media Group».
Довідково: PRNEWS.IO — це східноєвропейський стартап, що базується на місії використання великих даних для передбачуваної комунікації бренду з людьми через історії у ЗМІ. PRNEWS.IO збирає інформацію про гіперлокальні онлайн-газети та нішеві онлайн-видання. Загалом до платформи підключено 61 000 ЗМІ із 142 країн. З початку 2021 року платформу PRNEWS.IO відвідало понад 1,5 мільйона людей.
PRNEWS працює в Естонії та має офіс розвитку в Україні. Компанія також є постачальником послуг естонської програми цифрового громадянства – e-Residency.