Майже всі ми обожнюємо парфуми і з задоволенням ними користуємося, але мало хто замислюється про те, хто їх для нас створює. У цій статті ми розповімо про парфумера П’єра Монтале, який відкрив для європейців аромат уду (деревні ноти).
П’єр Монталь – людина закрита, практично не дає інтерв’ю, а його біографія, яку можна знайти в Інтернеті, складається буквально з декількох рядків. Навіть дата його народження точно не відома. За словами П’єра, його сім’ї належав парфумерний бренд Comptoire Sud Pacifique, що заснований у середині 70-х. Після продажу бізнесу у 2000 році Монталь їде з рідної Франції, щоб продовжити кар’єру парфумера на Близькому Сході. Після повернення до Парижа у 2003 році засновує власний бренд, якому дає своє ім’я.
Основним напрямком діяльності стало виготовлення ароматів переважно у східному стилі. У колекцію марки входить нішева парфумерія, яка широко представлена на сайті інтернет-магазину PARFUMS https://parfums.ua/ua/brand/montale. ЇЇ засновник настільки вправно ховався від преси, що у періодичних виданнях та інтернеті з’явилася низка статей, у яких наводилися суперечливі дані з його біографії.
Деякі експерти навіть засумнівалися у реальному існуванні такої людини. Висловлювалося припущення, що над створенням композицій бренду працює якась запрошена група парфумерів. Довелося П’єру на якийсь час вийти з тіні, дати інтерв’ю та дозволити себе фотографувати. Але це не дуже прояснило ситуацію, оскільки він охоче говорив про продукцію бренду і, як і раніше, практично нічого не розповідав про себе. На нечисленних фотографіях ми бачимо елегантно одягненого чоловіка середнього віку, але його обличчя завжди приховано під окулярами з затемненим склом.
Сам П’єр так коментує особливості композицій:
- Пакування. Марка не використовує традиційних скляних флаконів. Кожна композиція поміщена в оригінальний флакон з алюмінію, який надійно захищає вміст від сонячного світла.
- Фірмовий інгредієнт. Удова олія видобувається зі стовбура арганового дерева. Відчувається як мікс деревини, диму, смоли, шкіри та мускусу. До каталогу входить окрема серія на основі уду, який спочатку використовувався переважно у традиційній східній парфумерії. Засновник бренду запропонував оригінальні поєднання з трояндою, ладаном, ветівером, сандалом, які створюють відчуття тепла, ніжності, приємної насолоди.
- Стійкість. Шлейф будь-якої композиції буде відчуватися щонайменше 48 годин.
Бренд Montale, як і раніше, зберігає свої секрети, а його засновник, відповідаючи на ті самі питання, часом дає абсолютно протилежні відповіді. Але все це не заважає успіху ароматів, а навпаки, приваблює тих, хто віддає перевагу східній самобутності та європейським традиціям у поєднанні з таємничістю та загадковістю.