Чи потрібна бізнесу присутність у всіх соцмережах одразу, і наскільки це виправдано?

Сьогодні неможливо уявити розвиток бізнесу без його присутності у соціальних мережах. Які соцмережі є необхідними?

Сьогодні неможливо уявити розвиток бізнесу без його присутності у соціальних мережах. Соцмережі необхідні бізнесу з багатьох причин:

  • це зробить компанію більш відомою;
  • є можливість підтримувати стосунки з аудиторією у двосторонньому порядку;
  • там можна проводити рекламні кампанії та акції;
  • збільшення потоку клієнтів, залучення нових користувачів;
  • можливість ділитися посиланнями на корисну та актуальну інформацію;
  • генерування нових лідів та підвищення продажів.

Ефективні маркетингові методи

Одним з найбільш ефективних способів нарощування клієнтської бази та залучення аудиторії на сьогодні є Вайбер-розсилка (раніше всі компанії здебільшого використовували email-розсилку, але цей спосіб сьогодні вже не такий універсальний і підходить не всім нішам). Багато інтернет-провайдерів навіть пропонують своїм клієнтам зручні інструменти. Наприклад, на сайті інтернет-провайдера DataGroup можна замовити послугу розсилання миттєвих повідомлень від DataGroup.

Чим це корисно для бізнесу?

  • Підвищення впізнаваності бренду — при цьому компанія може персоналізувати пропозиції, націлюючи клієнтів за безліччю параметрів.
  • Стимулювання продажів — користувачі дізнаються про знижки, акції та нові актуальні пропозиції.
  • Підтримка зв’язку з клієнтами — періодичне вайбер-розсилання допомагає компаніям «нагадувати» про себе час від часу, щоб клієнт звикав до бренду, і надалі робив вибір на його користь.

Чи обов’язково бути присутнім у всіх популярних соціальних мережах?

Якщо ваша цільова аудиторія є скрізь, то присутність бізнесу у всіх соцмережах потрібна. Адже будь-яка соціальна мережа — це потенційне джерело трафіку на сайт та інструмент для залучення нових клієнтів. Наприклад, одні користувачі можуть бути зареєстрованими в Інстаграмі, але їх не буде у Facebook. Тому для повного охоплення аудиторії краще завести сторінки скрізь і намагатися їх вести.

При цьому керівники бізнесів мають можливість проводити аналітику і розуміти, які канали скільки клієнтів принесли. Якщо одна із соцмереж не дає клієнтів, незважаючи на присутність у ній компанії та вкладені зусилля, можливо, там просто немає вашої ЦА. У такому разі немає сенсу намагатися вкладати більше ресурсів у сторінку в цій соціальній мережі, і варто просто відмовитися від неї, як від джерела залучення трафіку та клієнтів.

Але оскільки соціальні мережі виконують для бізнесу й інші функції, не стане на заваді присутність навіть у тих соцмережах, які, на перший погляд, не приносять покупців.

Виходячи з цього, можна стверджувати, що для більш ефективного просування та нарощування оборотів, будь-якому бізнесу бажано використовувати всі доступні інструменти реклами та розсилок, та бути присутніми в усіх популярних соціальних мережах.

Поділитись у:

Читайте також:

Ми у Facebook